Głównej zawartości

Komunikat alertu

Strona internetowa e-zdrowiewpracy.pl wykorzystuje pliki cookies. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. Użytkownicy strony mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika strony. Czytaj więcej o naszej polityce cookies.

PRZYGOTOWANIE ZAKŁADOWEGO PROGRAMU

  1. zorganizowanie i powołanie w firmie lidera/zespołu do spraw programu,
  2. przeprowadzenie audytu wstępnego,
  3. przekazanie kwestionariusza audytu do Instytutu Medycyny Pracy,
  4. opracowanie planu programu, w tym działań edukacyjnych,
  5. przekazanie planu programu do Instytutu Medycyny Pracy,
  6. przygotowanie materiałów edukacyjnych,
  7. przygotowanie edukatorów,
  8. przygotowanie uzupełniających rozwiązań prawno-organizacyjnych,
  9. konsultowanie się z Instytutem Medycyny Pracy i liderami regionalnymi w zakresie struktury programu i doskonalenia umiejętności edukatorów.

WDROŻENIE PROGRAMU

  1. realizacja działań edukacyjnych,
  2. realizacja działań uzupełniających,
  3. bieżący kontakt (konsultacje i współpraca) z Instytutem Medycyny Pracy i/lub liderami regionalnymi.

OCENA JEGO PRZEBIEGU I EFEKTÓW

  1. przeprowadzenie audytu końcowego,
  2. przekazanie kwestionariusza audytu do Instytutu Medycyny Pracy,
  3. udział w procedurze pozyskiwania certyfikatu.

WYMIANA DOŚWIADCZEŃ I POPULARYZACJA EFEKTÓW

  1. przygotowanie prezentacji na temat programu zrealizowanego w firmie i przekazanie go do Instytutu Medycyny Pracy,
  2. udział w konferencji podsumowującej Projekt.

Opracowanie: Elżbieta Korzeniowska, Krzysztof Puchalski